• yılbaşında 60 milyon tl size çıksa ne yapardınız

    40.
    2 bilet aldım cikarsa yapacaklarim..

    -aileme istanbulun guzel yerlerinden ev alirim.

    -babam denen o adamdan intikam almak.

    -turk telekom arenedan loca almak
    futbolcularla tanisip forma almak

    -emlak isine girip alim-satim isi yaparim

    -adanali veya tokatli olmayan kizla evlenmek (hovardalik bana gore degil).

    -bi kız vardi ondan intikam almak.
    hani fakir ama gururlu genc vardiya deyip karsisina cikmak....
    ... diablo1987
  • hz adem in boyu 1800 metreydi

    1.
    akla neseli gunlerdeki ziya karekterini getitir...

    -aslanin boyu 10 metreydi
    +ziyaaa
    -5 metreydi
    +ziyaaaa
    -tamam canim aslan kadar aslandi..
    11 ... diablo1987
  • efendi beşiktaş

    39.
    ozurlu arkadaslarin bu seneki yeni sıçması..

    valla 29 yasindayim bu zamana kadar efendi duzgun bjkli gormedim.

    hepsi varoş,bagimli kafasi guzel tipler.....
    -2 ... diablo1987
  • barcelona kartali

    1.
    sozde efendi besiktas diye gecinen ama efendilikte daha dogrusu insanlik ve karekterle uzaktan yakindan iliskisi olmayan canli....
    -1 ... diablo1987
  • güzel olmayan kızdan hoşlanmak

    1.
    başıma gelen durumdur..

    efendim bi kız var kız,bu pek guzel degil hatta bazilarina gore cirkin bile sayilir..

    ilginc ama gercek....
    4 -1 ... diablo1987
  • beşiktaş

    14817.
    kendini bi bok sanan ,buyuk takimim diye gecinen

    taraftarida pek akıl bali olmayan takim...
    1 -8 ... diablo1987
  • beşiktaş taraftarı

    739.
    yenince iyi olup
    yenilince hokom moço kotlotto diyen garip ezik tiplerdir..

    iyi oldu size amk keske 10 tane koysaydi dinomo....
    3 -3 ... diablo1987
  • beşiktaş

    14811.
    tecavüz magduru takim..

    bence polise sikayet edip dilekce versinler bize tecavuz ettiler diye

    zuhahaha haaa...
    5 -14 ... diablo1987
  • şenol güneş

    1177.
    her zamanki ağlak bjkli moduna girmistir..

    ulan adamalar tecavuz etti diyemiyor,hakeme saldiriyor..

    ne sandin amk eyyamci meteyi mi verecekti uefa bu maca..
    ... diablo1987
  • 6taş

    2.
    8taş adı eskidi yeni isimleri 6tas olsun amk...
    -1 ... diablo1987
  • fikret orman

    1150.
    an itibariyla tüpçü,eyyamcı mete ve baris simsekle raki sofrasinda efkar dagitir herhalde...
    2 ... diablo1987
  • a spor

    89.
    amk ne ayaksiniz lan siz.

    an itibariyla bjk hakeme yenildi diye baslik acmislar .

    yemin ediyorum mal bunlar yaa.ulan amk duymayanda 6 golde pemalti falan sanir....
    4 -1 ... diablo1987
  • tiner

    19.
    bjklilerin en sevdigi sey.bu gece bol bol cekerler tineri..
    1 -1 ... diablo1987
  • liverpool 8 bjk 0

    6.
    bir mac..
    guzel bir mac..
    2 ... diablo1987
  • haydi 6 6 6 6

    1.
    tanridan bir istekdir.
    hadi kiev..
    1 -3 ... diablo1987
  • şike olmayınca olmuyor

    1.
    bir fiko deyimi.

    simdi baris simsek veya mete kalkavan olacakti 4 penaltiyla baglardi işi...
    2 -3 ... diablo1987
  • beşiktaş

    14772.
    kiev gibi hicbir iddaasi kalmamis takima yenilen boyok tokom..
    -1 ... diablo1987
  • boz boyok tokomoz

    1.
    agzinda bir seyler kacmış tinertasli soylemi..

    vuhahahahahaaa....
    1 -4 ... diablo1987
  • 15 temmuz parası

    2.
    aklima ilk şu geldi.
    kardesim simdi bu paranin arkasindan ataturkun resmini kaldiriyorsun sonrada,vatan icin degil koltuk derdinde olanlarin parti pesinde kosanlari koyuyorsun ilginc...
    ... diablo1987
  • 10 derece soğukta mini etek giyen kız

    24.
    (bkz: yanıyorsun fuat abi) derim ben ona..
    -1 ... diablo1987
  • yeni şeyler getiriyorum